Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.

Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).

V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.

Výsledky výběrových řízení na nákup reklamního prostoru

Výběrové řízení na Kreativní zpracování kampaně Téma roku Orlických hor a Podorlicka vyhrála firma FRONT EVENTS s.r.o., která bude pro OHP v následujícím roce zpracovávat grafiku pro inzerci v tisku a v dopravních prostředcích, rádiové spoty, kino spoty a další výstupy související s kampaní.

Na základě proběhlých výběrových řízení na nákup reklamního prostoru budou výstupy kampaně Téma roku Orlických hor a Podorlicka komunikovány přes tato média:

Rádio - Express Praha, Černá hora, Kiss Hády

Tištěná média - Deníky Metro

Internet - Portály Passeo Group - vyletnik.cz, atlasceska.cz,hrady.cz a další

Dopravní prostředky - brněnské tramvaje

Další výběrová řízení na reklamu v dopravních prostředcích v Praze a v kinech v Hradci Králové a Pardubicích budou probíhat během srpna.

Proběhl seminář pro poskytovatele služeb

Dne 22.7. 2014 proběhl v areálu hotelu Studánka seminář pro poskytovatele služeb, seznamující jeho účastníky s projektem Téma roku Orlických hor a Podorlicka a zaměřující se na tvorbu produktů turismu.

 

 

Seminář Ženy regionu - Téma Orlických hor a Podorlicka

Workshop zaměřený na tvorbu produktu Krásná díky Orlickým horám

Destinační společnost Orlické hory a Podorlicko si vás dovoluje pozvat na pracovně informační workshop k nové marketingové kampani Téma roku Orlických hor a Podorlicka.  

Datum a místo konání: 22. 7. 2014 v 10 hod, Hotel Studánka Rychnov nad Kněžnou

A co se dozvíte?

  • Jaké je téma pro cestování v Orlických horách a Podorlicku v roce 2014
  • Co jako destinace můžeme nabídnout ženě a její rodině
  • Jak mohu dát vědět o své nabídce potenciálním klientům
  • Jaké druhy produktů známe a jak se prodávají
  • Trendy v produktové nabídce cestovních kanceláří
  • Praktická část – tvorba produktu Krásná díky Orlickým horám

Účast prosím potvrďte vzhledem k omezené kapacitě nejpozději do 21. 7. 2014 na e-mail Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , tel.: +420 725 921 969

 

Tato aktivita je součástí projektu „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, registrační číslo: CZ.1.13/3.2.00/37.01343, který je podpořen z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod

Výsledek výběrového řízení na kreativu

Výběrové řízení na Kreativní zpracování kampaně Téma roku Orlických hor a Podorlicka vyhrála firma FRONT EVENTS s.r.o., která bude pro OHP v následujícím roce zpracovávat grafiku pro inzerci v tisku a v dopravních prostředcích, rádiové spoty, kino spoty a další výstupy související s kampaní.

Webový portál zaměřený na ženy spuštěn!