Téma roku Orlických hor a Podorlicka

Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.

Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).

V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.

Právě probíhá kampaň v rádiích

Od 25.8. do 7.9. probíhá spotová kampaň na pražském Expres rádiu - www.expresradio.cz

Od 2.9. do 6. 9. probíhá kampaň na rádiu Černá hora  - www.cernahora.cz

Internetová kampaň na portálech Passeo

     

Kampaň v brněnských tramvajích

Kampaň v brněnských tramvajích probíhá během celého měsíce srpna a vizuály jsou umístěny v 75 vozech.

 

 

Kampaň v denících METRO

Dne 31. 7. 2014 proběhla kampaň v denících METRO. Distribuce proběhla v Praze, Ostravě, Brně a Českých Budějovicích, Hradci Králové a Pardubicích.

Ukázka objektivní a nezaujaté novinařiny

Kampaň "Téma roku Orlických hor a Podorlicka" zřejmě zaujala perspektivní, mladou novinářku Barboru Harakalovou, která o ní vydala objektivní a zcela nezaujatý článek pod hlavičkou časopisu Reflex. Ten si můžete přečíst na tomto odkazu.