Členové a novináři
Téma roku Orlických hor a Podorlicka
Projekt „Téma roku Orlických hor a Podorlicka“, reg. číslo CZ.1.13/3.2.00/37.01343 byl realizován z Regionálního operačního programu NUTS II Severovýchod v období od 22.7.2014 do 31.8.2015, s finančním ukončením k 15.9.2015. Projekt je nyní ve fázi udržitelnosti.
Výstupem tohoto projektu byly 3 marketingové produkty zaměřené na různé cílové skupiny, s různou obsahovou náplní jednotlivých témat roku. První cílovou skupinou byly ženy jako hlavní organizátorky výletů a dovolených a téma „Ženy regionu“ (2014), druhou byli milovníci zimy na horách, a to jak lyžaři, tak nelyžaři, a téma „Apres ski“ (2014-2015), a třetí cílovou skupinou byly cykloturistické rodiny s dětmi a téma „Rodinná dovolená kolách“ (2015).
V rámci udržitelnosti projektu jsou dále tato témata rozvíjena a komunikována. Probíhají další navazující aktivity, je udržován kontakt s médii, dalšími subjekty cestovního ruchu a hlavními aktéry v území. Komunikují se zároveň nová témata, která rozvíjí marketing destinačního managementu, zejména pak s ohledem na hlavní národní a krajská marketingová témata daného roku.
V první polovině září nás uvidíte v Cinestarech v Hradci a v Pardubicích
- Zveřejněno 29. 8. 2014 8:50
Podívejte se na nový videospot, který poběží od zítřka, následujících 14 dní v hradeckém a pardubickém Cinestaru.
Právě probíhá kampaň v rádiích
- Zveřejněno 13. 8. 2014 5:34
Od 25.8. do 7.9. probíhá spotová kampaň na pražském Expres rádiu - www.expresradio.cz
Od 2.9. do 6. 9. probíhá kampaň na rádiu Černá hora - www.cernahora.cz
Kampaň v brněnských tramvajích
- Zveřejněno 4. 8. 2014 4:43
Kampaň v brněnských tramvajích probíhá během celého měsíce srpna a vizuály jsou umístěny v 75 vozech.
Kampaň v denících METRO
- Zveřejněno 1. 8. 2014 5:28
Dne 31. 7. 2014 proběhla kampaň v denících METRO. Distribuce proběhla v Praze, Ostravě, Brně a Českých Budějovicích, Hradci Králové a Pardubicích.
Ukázka objektivní a nezaujaté novinařiny
- Zveřejněno 31. 7. 2014 4:53
Kampaň "Téma roku Orlických hor a Podorlicka" zřejmě zaujala perspektivní, mladou novinářku Barboru Harakalovou, která o ní vydala objektivní a zcela nezaujatý článek pod hlavičkou časopisu Reflex. Ten si můžete přečíst na tomto odkazu.